دانلود فیلم جدید آندرانیک

دانلود فیلم جدید آندرانیک, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم جدید آندرانیک

پنج شنبه 14 دی 1396
10:26
فیلمباز

دانلود فیلم جدید آندرانیک 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم جدید آندرانیک با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم جدید آندرانیک سینمایی ایرانی ساخته حسین مهکام بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip جدید

فیلم آندرانیک

دانلود فیلم آندرانیک

 

می‌شوم لب‌هات را می‌بوسم نوشته‌هات را بزرگ می‌کنم می‌چسبانم به آینه که به جای خودم تو لبخند بزنی من؟ من با صدای نفس کشیدنت هم عاشقی می کنم حتی اگر آرام و بی صدا خودم را بگذارم در دست‌هات و بروم حتی وقتی از کنارت رد شوم برای پرت نشدن حواست بوی تنت را پُک بزنم نه! تو را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم حتی

آندرانیک - Andranik تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان: حسین مهکام سال ساخت : 1396 | پخش : ؟ | پخش کننده : کول دانلود http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران آندرانیک رضا بهبودى، الهام كردا و سعيد چنگيزيان. خلاصه داستان آندرانیک: داستان فیلم تازه حسین مهکام در سال ۱۳۲۸ و در خانه یک کشیش ارمنی می گذرد. خبرهای جدید از آندرانیک پروانه نمایش فیلم آندرانیک داده شد. / 9 دی 96 تاریخ اکران آندرانیک به زودی در گروه هنر و تجربه. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ...

 

 

 

دانلود فیلم آندرانیک